Lietuvių kalbos pamokų aprašai su priedais Klasė Tema 5 J. Degutytės eilėraščio „Močiutė kerpa avį“ perkeltinė prasmė 5 A. Lindgren apysakos „Mijo, mano Mijo“ pagrindinio veikėjo paveikslas 5 M. Macoureko literatūrinės pasakos „Kodėl mokykloje nebetampoma už ausų“ veikėjo paveikslo tikroviškumas. Atvirkštinis pasakojimas 5 Aprašymo mokymas 5 Žinutė 6 Monologas ir dialogas: kalbėtojo ir pašnekovo savybės 6 Kalbėjimas atsižvelgiant į tikslą ir adresatą 6 Kūrybinio grupių darbo „Ką sužinojome apie laivus ir jūrininkus“ pristatymas, mokymasis vertinti ir įsivertinti grupės darbą 6 Pokalbis, ginčas, kivirčas 6 Įasmeninimas 6 Epinio pasakojimo sandara 6 B. Vilimaitės teksto „Benamis“ atidus skaitymas ir aptarimas 6 Mitinės būtybės (ŽNS metodo taikymas) 6 K. Paterson knygos „Smarkuolė Gilė Hopkins“ skyriaus „Paukšt“ ištraukos atidusis skaitymas 6 Meninis daikto aprašymas 6 Pasakojimas su aprašymo elementais 6 Sakmių kūrimas 7 Kaip išmokti klausytis ir išgirsti? (Durstinio metodo taikymas) 7 B. Baltrušaitytės apsakymo „Trys pasakojimai apie Skaudą“ aptarimas 7 T. M. Rido romano ,,Raitelis be galvos“ pasakojimas 8 Pavojai, slypintys internete J. Degutytės eilėraščio „Močiutė kerpa avį“ perkeltinė prasmė Pamokos aprašasMokymo eigaMetodinė užduotisPriedai Priedai 1 priedas. Grupių darbo vertinimo kriterijai. 2 priedas. Užduotys grupėms. 3 priedas. Grupės atliktis – koliažas. Į viršų Filmuota medžiaga