Pagrindiniai kompetencijų ugdymo aspektaiKompetencijų ugdymo praktika

Lietuvių kalbos pamokų aprašai su priedais

J. Degutytės eilėraščio „Močiutė kerpa avį“ perkeltinė prasmė

Metodinė užduotis

Remdamiesi visa su pamoka susijusia medžiaga apmąstykite, aptarkite su kolegomis:

  1. Kaip planuojant pamoką atsižvelgiama į mokinių amžiaus tarpsnio ypatumus, skirtingus mokinių poreikius ir galimybes?
  2. Kaip mokymosi veikla dera su išsikeltu pamokos uždaviniu?
  3. Kaip  pamokoje siekiama kryptingo ir darnaus darbo grupėje?
  4. Kokie vertinimo ir įsivertinimo metodai taikomi šioje pamokoje?
  5. Kaip į vertinimo procesą įtraukiami mokiniai?
Kokie mokytojos sprendimai jums kelia abejonių? Kodėl?

Į viršų     Filmuota medžiaga