Pagrindiniai kompetencijų ugdymo aspektaiKompetencijų ugdymo praktika

Lietuvių kalbos pamokų aprašai su priedais

Įasmeninimas

Metodinė užduotis

Remdamiesi visa su pamoka susijusia medžiaga apmąstykite, aptarkite su kolegomis:

  1. Ar aišku, kokius bendruosius ir dalykinius gebėjimus numatoma ugdyti?
  2. Kokie aktyvaus mokymosi metodai buvo naudojami pamokoje?
  3. Kokie atsako teikimo būdai buvo naudojami pamokoje?
  4. Kokiais būdais pamokoje siekiama plėtoti mokinių mokėjimo mokytis gebėjimus?
  5. Ar pamokos pabaigoje buvo trumpai apžvelgta pamoka ir akcentuoti svarbiausi pamokos dalykai? Kaip šios pamokos tema, uždavinys susieti su  kita pamoka?
  6. Ką jūs „pasiimtumėte“ iš šios pamokos, jei vestumėte pamoką tokia pačia tema? Kodėl?
  7. Ką keistumėte, jei vestumėte pamoką ta pačia tema? Kodėl?

Į viršų     Filmuota medžiaga