Lietuvių kalbos pamokų aprašai su priedais
Pokalbis, ginčas, kivirčas
Metodinė užduotis
Remdamiesi visa su pamoka susijusia medžiaga apmąstykite, aptarkite su kolegomis:
- Kaip pamokos uždaviniai susiję su numatomomis ugdyti bendrosiomis kompetencijomis ir lietuvių kalbos pasiekimais?
- Kaip numatoma mokinius sudominti, aktualizuoti jų patirtį, žinias?
- Ar numatytos pamokoje naudoti mokymo ir mokymosi priemonės tinkamos pamokos uždaviniams pasiekti? Ar jos pakankamai įvairios? Kodėl?
- Ar numatyta pamokos refleksija veiksminga? Kodėl taip manote?
- Ar tinkamai paskirstytas pamokos laikas? Kodėl?
- Kokių klausimų kilo?
- Ką keistumėte, jei vestumėte tą pačią pamoką? Kodėl?