Pagrindiniai kompetencijų ugdymo aspektaiKompetencijų ugdymo praktika

Lietuvių kalbos pamokų aprašai su priedais

Pokalbis, ginčas, kivirčas

Metodinė užduotis

Remdamiesi visa su pamoka susijusia medžiaga apmąstykite, aptarkite su kolegomis:

  1. Kaip pamokos uždaviniai susiję su numatomomis ugdyti bendrosiomis kompetencijomis ir lietuvių kalbos pasiekimais?
  2. Kaip numatoma mokinius sudominti, aktualizuoti jų patirtį, žinias?
  3. Ar numatytos pamokoje naudoti mokymo ir mokymosi priemonės tinkamos pamokos uždaviniams pasiekti? Ar jos pakankamai įvairios? Kodėl?
  4. Ar numatyta pamokos refleksija veiksminga? Kodėl taip manote?
  5. Ar tinkamai paskirstytas pamokos laikas? Kodėl?
  6. Kokių klausimų kilo?
  7. Ką keistumėte, jei vestumėte tą pačią pamoką? Kodėl?

Į viršų     Filmuota medžiaga