Pagrindiniai kompetencijų ugdymo aspektaiKompetencijų ugdymo praktika

Lietuvių kalbos pamokų aprašai su priedais

Pasakojimas su aprašymo elementais

Metodinė užduotis

Remdamiesi visa su pamoka susijusia medžiaga apmąstykite, aptarkite su kolegomis:

1. Kaip pamokoje siekiama ugdyti bendrąsias kompetencijas:
1.1. Kaip mokomasi planuoti darbo laiką?
1.2. Kaip ugdoma atsakomybė už savo darbo rezultatus?
1.3. Kaip skatinamas kūrybiškas mąstymas ir įgyvendinamos idėjos?
2. Kaip pamokoje siekiama išsikeltų uždavinių:
2.1. Kurie sprendimai jums atrodo sėkmingi? Kodėl?
2.2. Kurie sprendimai jums kelia abejonių? Kodėl?
3. Kaip numatyta vertinimo ir įsivertinimo veikla gali padėti mokiniams ugdytis bendrąsias ir dalykines kompetencijas?

Mokytojos refleksija

Darbas pamokoje vyko su motyvuotais, aktyviais, kūrybingais, įpratusiais dirbti grupėse mokiniais. Buvo siekiama, kad mokiniai, dirbdami bendradarbiaujančiose grupėse, atliktų įvairias kūrybines užduotis, vaizdžiai aprašytų pasirinktą daiktą, sukurtų ir užrašytų istoriją, pristatytų ją klasei. Labai svarbi šios pamokos dalis – sužadinimas, kurios metu mokiniai ne tik sudominami, bet įtraukiami į kūrybinę veiklą. Mokinius sudomino žaidimas, animacinis filmas, kurį reikėjo įgarsinti, taip pat jiems patiko kurti istoriją, kurioje veikia įvairūs daiktai. Apibendrinant pamoką taip pat pavyko pasirinkti būdus, kurie patrauklūs mokiniams ir skatina juos įsivertinti savo mokymosi pažangą ir aktyviai įvertinti kitų pasiekimus: individualiai buvo įsivertinta gebėjimų pažanga spalvinant rankos pirštus; vertinant kitų grupių darbus buvo taikytas „Eurovizijos“ metodas: labiausiai patikusį darbą mokiniai pažymėjo spalvotu lapeliu. Kitą pamoką mokiniai turės galimybę individualiai tobulinti grupėje sukurtą istoriją.  

Į viršų     Filmuota medžiaga