Lietuvių kalbos pamokų aprašai su priedais
M. Macoureko literatūrinės pasakos „Kodėl mokykloje nebetampoma už ausų“ veikėjo paveikslo tikroviškumas. Atvirkštinis pasakojimas
Metodinė užduotis
Remdamiesi visa su pamoka susijusia medžiaga apmąstykite, aptarkite su kolegomis:
1. Kurie mokytojos sprendimai jums atrodo svarbūs? Kodėl?
2. Kas pamokoje jums buvo netikėta? Kas sudomino? Kodėl?
3. Kaip pamokoje numatoma ugdyti mokinių kompetencijas? Pateikite pavyzdžių, remdamiesi pamokos aprašu ir priedais.
4. Kurie pamokoje taikomi būdai gali padėti mokytojai rinkti vertinimo informaciją, reikalingą planuoti tolesnį mokinių mokymą ir mokymąsi?
5. Kuo ši pamoka galėtų būti naudinga jums?
6. Ką pamokoje keistumėte? Kodėl?