Pagrindiniai kompetencijų ugdymo aspektaiKompetencijų ugdymo praktika

Lietuvių kalbos pamokų aprašai su priedais

Kūrybinio grupių darbo „Ką sužinojome apie laivus ir jūrininkus“ pristatymas, mokymasis vertinti ir įsivertinti grupės darbą

Metodinė užduotis

Remdamiesi visa su pamoka susijusia medžiaga apmąstykite, aptarkite su kolegomis:

  • 1. Kaip planuojant pamoką atsižvelgiama į mokinių poreikius, polinkius, galimybes?
  • 2. Kokie būdai, metodai taikomi siekiant padėti mokiniams ugdytis komunikavimo, mokėjimo mokytis ir kūrybingumo kompetencijas?
  • 3. Kokią paramą mokiniams  teikia mokytoja? Kokiais būdais ši parama teikiama?
  • 4. Kaip pamokoje teikiamas atsakas: mokytojos ir mokinių? Pateikite pavyzdžių, juos pakomentuokite.
  • 5. Ar galima teigti, kad šioje pamokoje mokytoja skatina mokinius prisiimti atsakomybę už mokymąsi?  Pateikite pavyzdžių.
  • Ką siūlytumėte pamokoje tobulinti?

    Į viršų     Filmuota medžiaga