Pagrindiniai kompetencijų ugdymo aspektaiKompetencijų ugdymo praktika

Lietuvių kalbos pamokų aprašai su priedais

Kalbėjimas atsižvelgiant į tikslą ir adresatą

Metodinė užduotis

Remdamiesi visa su pamoka susijusia medžiaga apmąstykite, aptarkite su kolegomis:

1. Kaip planuojant pamoką siekiama sudominti mokinius, atsižvelgiama į mokinių poreikius, polinkius, galimybes? Pateikite pavyzdžių.
2. Kokie būdai, metodai taikomi siekiant padėti mokiniams ugdytis komunikavimo, mokymosi mokytis ir kūrybingumo kompetencijas?
3. Kokią paramą mokiniams  teikia mokytoja? Kokiais būdais ši parama teikiama?
4. Kaip pamokoje teikiamas atsakas: mokytojos ir mokinių? Pateikite pavyzdžių, juos pakomentuokite.
5. Ar galima teigti, kad šioje pamokoje mokytoja padeda mokiniams prisiimti atsakomybę už mokymąsi, įsivertinti mokymosi pažangą? Pateikite pavyzdžių.

Į viršų     Filmuota medžiaga