Pagrindiniai kompetencijų ugdymo aspektaiKompetencijų ugdymo praktika

Lietuvių kalbos pamokų aprašai su priedais

Kaip išmokti klausytis ir išgirsti? (Durstinio metodo taikymas)

Metodinė užduotis

Remdamiesi visa su pamoka susijusia medžiaga apmąstykite, aptarkite su kolegomis:

1. Kaip pamokoje siekiama ugdyti mokinių mokymosi mokytis gebėjimus?
2. Kuo ši pamoka, kai mokiniai dirba bendradarbiaujančiomis grupėmis, naudinga mokiniui ir kuo – mokytojui?
3. Kaip mokytoja siekia teikti mokiniams mokytis padedantį atsaką? Remkitės filmuota medžiaga.
4. Kurie mokytojos sprendimai jums kelia abejonių? Ką siūlytumėte tobulinti?

 Mokytojos refleksija

        Nuolat girdžiu mokytojus sakant, kad mokiniai nesimoko, prastėja jų elgesio kultūra, žinių lygis ir t.t. Kiekvieną pamoką galvoju, ką daryti, kad mokiniai mane išgirstų. Pasak G. Petty, mokiniai atsimena tik 5% tos medžiagos, kurią išgirdo, ir net 90% tada, kai moko kitus. Šioje pamokoje panaudotas durstinio metodas leidžia kiekvienam mokiniui pasijusti svarbiu, tapti mokytoju. Taip pat priversti išsijudinti ir tie, kurie mėgsta simuliuoti. Silpnesnieji mokiniai sulaukia draugų paramos, nes jie gali pasitarti su ekspertų grupės nariais, pasitikrinti, ar teisingai suprato medžiagą. Mokiniai mokosi bendrauti ir bendradarbiauti.

Į viršų     Filmuota medžiaga