Pagrindiniai kompetencijų ugdymo aspektaiKompetencijų ugdymo praktika

Vertinimo ir įsivertinimo, refleksijos metodų taikymo pavyzdžiai

Saldžioji refleksija

Pamokos pabaigoje, apibendrinant išmoktą medžiagą ar darbą grupėmis, mokiniams galima pasiūlyti įvairiaspalvių dražė saldainių. Kiekviena spalva turi savo reikšmę.

Raudona – kam prieštaraujate?

Geltona – kuo abejojate?

Oranžinė – kas nuliūdino?

Žalia – kam pritariate?

Mėlyna – kas nustebino?

Ruda – kas nudžiugino?

Taip linksmai ir žaismingai ugdomi mokinių įsivertinimo gebėjimai.

Nijolė Katauskienė, Tauragės Jovarų pagrindinės mokyklos lietuvių kalbos mokytoja metodininkė

Į viršų     Filmuota medžiaga