Vertinimo ir įsivertinimo, refleksijos metodų taikymo pavyzdžiai
Kompetencijų įsivertinimo lentelė
Tam tikros mokymosi veiklos / ciklo / etapo pabaigoje kiekvienas mokinys ar mokinių grupė įsivertina savo pažangą pagal kompetencijų įsivertinimo lenteles.
Taikymo pavyzdys: fizika, 7 klasė |
* Gimnazijos bendruomenė sukūrė bendrųjų kompetencijų simbolius ir pagamino lipdukus su jais. Mokytojai ir mokiniai susitaria dėl kriterijų, už ką skiriami lipdukai.
Priemonės
- Lapas su simboliais.

- Mokytojos parengta lentelė įsivertinti.
Mokytojos sudarytoje lentelėje grupės nariai pagal užrašytus gebėjimus nustato, kokia tai kompetencija. Nupiešia jos simbolį ir, aptarę, kam geriausiai sekėsi ugdyti įvardytus gebėjimus, užrašo vardus. Pakomentuoja klasei.
Gebėjo diskutuoti, išklausyti kitą.Gebėjo pagrįsti savo ir grupės nuomonę. | Simbolis | Grupės nariai, kuriems tai sekėsi: |
Gebėjo planuoti veiklą ir laiką. | Simbolis | Grupės nariai, kuriems tai sekėsi: |
Atsakingai atliko savo pareigas.Atlikdamas užduotis dirbo nuosekliai, kryptingai. | Simbolis | Grupės nariai, kuriems tai sekėsi: |
Irena Joneikienė, Sedos Vytauto Mačernio gimnazijos fizikos mokytoja metodininkė