Pagrindiniai kompetencijų ugdymo aspektaiKompetencijų ugdymo praktika

Fizikos pamokų aprašai su priedais

Niutono dėsnio taikymas

Metodinė medžiaga

Remdamiesi visa su pamoka susijusia medžiaga, apmąstykite, aptarkite su kolegomis:

1. Kaip pasiekiama, kad kiekvienas mokinys aktyviai dalyvautų pamokoje? Pateikite pavyzdžių iš pamokos.
2. Kuo pamoka naudinga mokiniui, kuris konsultuoja kitą mokinį, ir mokiniui, kuriam suteikiama pagalba?
3.  Kaip individualizuojamas mokymas šioje pamokoje?
4. Kuriuose pamokos momentuose sudaroma galimybė pasitikrinti uždavinių sprendimo žingsnius ir rezultatus, įsivertinti pažangą?

Mokytojo refleksija

        Pamokoje buvo taikytas individualaus darbo metodas – uždavinių sprendimas. Mokiniai, greičiau išsprendę uždavinius, buvo kviečiami padėti kitiems. Aš pats teikiau pagalbą visiems klasės mokiniams. Pamokos uždaviniai buvo įgyvendinti. Visi mokiniai išsprendė tris, o didelė dalis – ir visus penkis uždavinius. Pasirinkta strategija buvo teisinga. Jie išmoko uždavinio sprendimo nuoseklumo, tvarkos ir pasiekė tai, ko reikalauja bendrosios programos. Džiaugiuosi, kad mokiniams pateikiau ir lengvesnių, ir sudėtingesnių uždavinių.

       Man buvo džiugu, kad konsultantai greitai išsprendė visus uždavinius ir teikė pagalbą. Konsultantai mano pamokose dirba ne pirmą kartą, bet aštuntokams tai dar pradžia ir juos reikia to mokyti. Šiandien jie dirbo gerai.

Mokinių refleksija

Simona ir Gabrielė. Pirmi trys uždaviniai buvo lengvesni, o ketvirtas ir penktas sekėsi sunkiau. Reikėjo prisiminti, ko mokėmės mokslo metų pradžioje.
Martynas. Kadangi užduotis atlikau anksčiau, reikėjo padėti kitiems mokiniams. Stengiausi padėti prisiminti formules, patariau, ką rašyti toliau.
Vestina. Pagalbos reikėjo, nes visai nesupratau ketvirtos užduoties. Pamoka man patiko, nes galėjome dirbti poromis.

Į viršų     Filmuota medžiaga