Fizikos pamokų aprašai su priedais
Klasė | Tema |
7 | Kūnų matmenų radimas |
7 | Šešėliai ir pusšešėliai |
7 | Temperatūra ir jos matavimas |
7 | Medžiagų būsenos |
8 | Niutono dėsnio taikymas |
8 | Kietųjų kūnų slėgis |
8 | Kietųjų kūnų slėgis |
Medžiagų būsenos
Metodinė užduotis
Remdamiesi visa su pamoka susijusia medžiaga, apmąstykite, aptarkite su kolegomis:
- Kokios mokinių bendrosios kompetencijos ugdomos dirbant grupėmis? Įvardykite po vieną kiekvienos kompetencijos momentą elementą?
- Kas rodo, kad šioje pamokoje mokiniams labai svarbu atlikti savo pareigas?
- Kurie grupių vertinimo kriterijai rodo, kad yra vertinamas mokėjimas mokytis?
- Kodėl pamokos pabaigoje buvo tikslinga parodyti mokinių sukurtą filmuką apie atomus? Pateikite bent du argumentus.