Pagrindiniai kompetencijų ugdymo aspektaiKompetencijų ugdymo praktika

Fizikos pamokų aprašai su priedais

Medžiagų būsenos

Metodinė užduotis

Remdamiesi visa su pamoka susijusia medžiaga, apmąstykite, aptarkite su kolegomis:

  1. Kokios mokinių bendrosios kompetencijos ugdomos dirbant grupėmis? Įvardykite po vieną kiekvienos kompetencijos momentą elementą?
  2. Kas rodo, kad šioje pamokoje mokiniams labai svarbu atlikti savo pareigas?
  3. Kurie grupių vertinimo kriterijai rodo, kad yra vertinamas mokėjimas mokytis?
  4. Kodėl pamokos pabaigoje buvo tikslinga parodyti mokinių sukurtą filmuką apie atomus? Pateikite bent du argumentus.
Mokytojų refleksija Pamoką vedėme klasėje, kurioje mokosi įvairių gebėjimų mokiniai. Kad mokiniai jaustųsi saugiau, pasirinkome darbo grupėmis metodą. Siekėme, kad mokiniai pakartotų turimas žinias, jas susistemintų ir kūrybiškai pristatytų sukurdami plakatą, reklamą, vaidinimą, eilėraštį ar dainą. Darbas grupėmis sudarė galimybę kiekvienam mokiniui pasirinkti vaidmenį, įsitraukti į užduoties atlikimą. Visi mokytojai planavome pamoką, joje buvome konsultantai. Pamokos vadybos ėmėsi R. Baltrušaitienė. Ji ir apibendrino mokinių darbus, ištaisė klaidas. Mokiniai buvo iniciatyvūs, noriai vertino kitų grupių pristatymus, gerai įsivertino savo emocijas iškeldami aukštyn nykščius. Pamoka pasisekė, bet tokioje situacijoje kitą kartą pamoką vestume ne daugiau kaip du mokytojai.

Į viršų     Filmuota medžiaga