Pagrindiniai kompetencijų ugdymo aspektaiKompetencijų ugdymo praktika

Fizikos pamokų aprašai su priedais

Kietųjų kūnų slėgis

Metodinė užduotis

Remdamiesi visa su pamoka susijusia medžiaga, apmąstykite, aptarkite su kolegomis:

1. Kurie pamokos momentai ypač aiškiai nukreipti į mokinių bendrųjų kompetencijų ugdymą?
2. Kuriuose pamokos momentuose mokymasis siejamas su gyvenamąja aplinka?
3. Kaip pasiekiama, kad kiekvienas mokinys aktyviai dalyvautų pamokoje? Pateikite pavyzdžių iš pamokos.
4. Kokie skaitmeninio mokymosi objekto naudojimo šioje pamokoje teigiami aspektai?

Mokytojo refleksija

Pamoka pavyko. Mokiniai iš karto ėmėsi užduočių. Jas atliko ir atsakė į klausimus taip, kaip tikėjausi. Skaitmeninis mokymosi objektas mokiniams padėjo suprasti, kodėl buku daiktu pjauti sunkiau nei aštriu; kad norint sukelti tą patį slėgį į didesnį plotą reikia didesnės jėgos. Skaitmeninis objektas ir praktinės užduotys papildė vieni kitus. Manau, mokiniams patiko. Jie buvo užimti, turėjo praktinės veiklos. Beveik viską pamokoje darė patys: skaitė vadovėlį, atliko užduotis, jas aiškino, dalyvavo aiškinant skaitmeninį objektą. Kitą pamoką spręsime uždavinius ir apie slėgį dar kalbėsime.

Į viršų     Filmuota medžiaga