Fizikos pamokų aprašai su priedais
Klasė | Tema |
7 | ![]() |
7 | ![]() |
7 | ![]() |
7 | ![]() |
8 | ![]() |
8 | ![]() |
8 | ![]() |
Kietųjų kūnų slėgis
Pamokos aprašas
Pristatoma fizikos pamoka Kietųjų kūnų slėgis vyko 2011 metų balandžio 15 dieną Tauragės Jovarų pagrindinės mokyklos 8a klasėje. Pamoką vedė fizikos mokytojas metodininkas Algimantas Kaminskis. Šia pamoka pradedamas naujas skyrius „Slėgis“ ir kartu grįžtama prie jau išmoktos medžiagos, ypač akcentuojant jėgą ir jėgos poveikį. Mokiniams sudominti mokytojas skiria praktines užduotis, atliekamas grupėse. Aiškinantis naują temą, skiriamas darbas su vadovėliu ir naudojamas skaitmeninis mokymosi objektas. Jį demonstruoja ir aiškina mokytojas, užmegzdamas pokalbį su mokiniais. Pamokoje pateikiama daug slėgio didinimo ir mažinimo pavyzdžių iš gyvenamosios aplinkos. Mokiniai skatinami apibendrinti gaunamą informaciją, mokomi išsakyti ir pagrįsti savo požiūrį. Ugdomos gamtamokslinė, mokėjimo mokytis, komunikavimo kompetencijos. Pamokos pabaigoje aptariama, ar įgyvendinti uždaviniai.
Mokykla | Tauragės Jovarų pagrindinė mokykla |
Klasė, dalykas | 8 klasė, fizika |
Mokytojas | Algimantas Kaminskis |
Bendrosios kompetencijos | Mokėjimo mokytis:
|
Pasiekimai išbendrųjų programų | Nuostatos Domėtis judėjimo dėsniais ir jų taikymu kasdieniame gyvenime ir technikoje, remtis jais kasdieniame gyvenime. Gebėjimai 1.3. Formuluoti išvadas, palyginti savo ir draugų gautus stebėjimų ir bandymų rezultatus, nurodyti galimas jų skirtumų priežastis. 1.4. Vartoti pagrindinius matavimo vienetus. 8.6. Aiškinti, kaip slėgis naudojamas buityje ir technikoje. Siūlyti slėgio didinimo ir mažinimo būdų. Žinios 8.6.1. Apibūdinti slėgį kaip jėgą, veikiančią ploto vienetą. 8.6.3. Nurodyti dažniausiai vartojamus slėgio vienetus. |
Pamokos tema | Kietųjų kūnų slėgis |
Pamokos uždavinys (-iai) | Dirbdami grupėmis, naudodamiesi vadovėliu ir skaitmeniniu mokymosi objektu mokiniai išmoks apibūdinti slėgį kaip jėgą, veikiančią ploto vienetą ir išsiaiškins, nuo ko priklauso slėgio dydis ir kaip jį galima didinti ar mažinti. |
Priemonės | Vadovėliai (Valentinavičius V. Fizika 8 klasei. Kaunas: Šviesa, 2004), kompiuteris, daugialypės terpės projektorius, skaitmeninis mokymosi objektas „Kodėl nepatogu miegoti ant grindų?“, praktinėms užduotims atlikti skirtos priemonės: adatos, peiliai, obuolys, medinis plaktukas, audinio atraižos, vinys, smėlio dėžutė, svarstis, medinė lenta, medžio rąstelis, kuprinė su samanomis, pagalvė, lazda. |