Fizikos pamokų aprašai su priedais
Klasė | Tema |
7 | ![]() |
7 | ![]() |
7 | ![]() |
7 | ![]() |
8 | ![]() |
8 | ![]() |
8 | ![]() |
Medžiagų būsenos
Mokymo eiga
MOKYMO IR MOKYMOSI EIGA | ||
Mokinių sudominimas, jų patirties išsiaiškinimas, pamokos uždavinio skelbimas | Trukmė | |
1. Mokiniai, įeidami į klasę, nuo lentos nusiplėšia po lipnų lapelį su užrašytu grupės numeriu. Susėda prie 4 stalų. Mokytojai prisistato ir susipažįsta su mokiniais. Mokiniai kortelėse užsirašo savo vardus. 2. Suformuluojamas pamokos uždavinys. 3. Aptariamos darbo grupėse taisyklės ir reikalavimai. |
5 min. | |
Mokymo ir mokymosi veikla | Trukmė | |
1. Darbas grupėmis. Mokiniai dirba 4 grupėmis. Darbui skiriama 15 min. Grupėms pateikiamos užduotys:
2. Molekulės ir atomai – sukurti dainą ar eilėraštį. 3. Molekulių sąveika ir judėjimas – sugalvoti reklamą. 4. Medžiagos būsenos – sukurti ir suvaidinti vaidinimą. 3. Parengtų darbų pristatymas. Parengtiems darbams pristatyti skiriama 2–3 min. Grupės draugiškos, kiekvienos grupės darbo pristatyme dalyvauja visi nariai. Parengti plakatai pakabinami kabinete. Mokiniai nuolat pagiriami, paskatinami. |
30 min. | |
Apibendrinimas: vertinimas, įsivertinimas, refleksija | Trukmė | |
1. Kitų grupių vertinimas pagal kriterijus. Prieš pristatant darbus kiekvienai grupei pateikiamas lapelis su vertinimo kriterijais (1 priedas). Vienos grupės vertina lapeliuose kitų grupių pristatymus. Lapeliai surenkami. 2. Aptarimas, aktyvus pokalbis. Aptariama, kodėl taip vertino. Klausiama, kaip mokiniams sekėsi dirbti. Kas pasisekė, o kas ne? Į kokius pagrindinius klausimus jie atsakė, ką turėjo prisiminti ir ką įsiminė? Mokytoja R. Baltrušaitienė apibendrino pakartotą medžiagą, ištaisė mokinių padarytas klaidas. 3. Namų darbas. Projektoriumi pateikiamas gamtos svetainės adresas: http://mkp.emokykla.lt/gamta5-6/. Siūloma atlikti virtualų laboratorinį darbą MO 967 bei MO 495 arba sukurti: filmuką ar knygutę „Iš atomų ir molekulių gyvenimo“. 4. Parodomas Kauno Kazio Griniaus vidurinės mokyklos 7 klasės mokinių sukurtas filmukas apie atomus (2 priedas). 5. Įsivertinimas Nykščio metodu. Pamoka baigiama klausimu Kaip mes jautėmės? Emocijoms įsivertinti prašoma staigiai pakelti nykščius vienoje iš trijų padėčių. |
10 min. |
|
Priedai | 1 priedas. Grupių pristatymų vertinimo lentelė. 2 priedas. Filmukas „ H2O“. |