Fizikos pamokų aprašai su priedais
Klasė | Tema |
7 | ![]() |
7 | ![]() |
7 | ![]() |
7 | ![]() |
8 | ![]() |
8 | ![]() |
8 | ![]() |
Temperatūra ir jos matavimas
Mokymo eiga
MOKYMO IR MOKYMOSI EIGA | ||
Mokinių sudominimas, jų patirties išsiaiškinimas, pamokos uždavinio skelbimas | Trukmė | |
1. Mokiniai susėda po du į suolus, ant kurių padėti geltoni ir žali lapeliai, reiškiantys grupeles. 2. Bandymas mokiniams sudominti.Bandymo aprašas pateikiamas 3 pateikties skaidrėje (1 priedas). Pakviestas prieš klasę mokinys įmerkia rankas į šiltą ir šaltą, o vėliau abi rankas – į drungną vandenį. Aptariama, ar galima nustatyti tikslią vandens temperatūrą. 3. Aktyvus klausinėjimas. Šiuo metodu išsiaiškinama mokinių patirtis. Lentoje rodomos 6, 7, 8 pateikties skaidrės (1 priedas) su klausimais.
|
10 min. | |
Mokymo ir mokymosi veikla | Trukmė | |
1. Užduotis poroms: naudojantis vadovėlio ir internetinių svetainių medžiaga sukurti informacinius lankstinukus. Pateikiamos informacinių lankstinukų temos (1 priedas, 9 pateikties skaidrė):
|
25 min. | |
Apibendrinimas: vertinimas, įsivertinimas, refleksija | Trukmė | |
1. Įsivertinimas naudojant spalvotus lapelius. Mokiniai gauna po viena žalią ir geltoną lapelį. Kiekvienas mokinys ant geltono lapelio užrašo, kas pavyko ir kas buvo naudinga, o ant žalio užrašo, kas nepavyko ir ką dar reikėtų patobulinti (1 priedas, 11 pateikties skaidrė). 2. Po įsivertinimo raštu mokytoja paprašo savo mintis išsakyti žodžiu po vieną kiekvienos grupės mokinį. 3. Aptarus sėkmes ir tobulintinas veiklas, mokiniai paprašomi lapelius suklijuoti ant lentos, kur rodoma paskutinė skaidrė. 4. Darbo pamokoje įsivertinimas Nykščio metodu. Mokytoja paprašo mokinius įvertinti pamoką visiems kartu pakeliant nykščius (nukreiptus aukštyn, horizontaliai arba žemyn). |
10 min. | |
Priedai | 1 priedas. Pateikties skaidrės „Temperatūra ir jos matavimas“. 2 priedas. Pamokos akimirkos. |