Pagrindiniai kompetencijų ugdymo aspektaiKompetencijų ugdymo praktika

Chemijos pamokų aprašai su priedais

Oksidų mugė

Metodinė medžiaga

Remdamiesi visa su pamoka susijusia medžiaga, apmąstykite, aptarkite su kolegomis:

  1. Kas šioje pamokoje skatino / motyvavo mokinius dirbti?
  2. Kokias dar bendrąsias kompetencijas (be mokymosi mokytis ir komunikavimo) mokiniai tobulino šioje pamokoje? Kodėl taip manote?
  3. Ar buvo reikalinga iš mokinių sudaryta vertinimo komisija? Kodėl taip manote? Kokias kompetencijas jie lavino?
  4. Kaip pasiūlytumėte sutaupyti laiko ir kitų išteklių pamokai pasirengti?
  5. Kokią šios pamokos patirtį taikytumėte savo pamokoje? Kodėl?
  6. Perskaitykite mokytojos refleksiją. Ką siūlytumėte patobulinti šioje pamokoje? Kodėl?
 

Mokytojos refleksija

Pamoka pavyko, mokiniai dirbo noriai, nes visi turėjo pareigas ir žinojo, ką turi padaryti. Iškilus neaiškumams, konsultavosi su mokytoja ar komandos draugais.
Pamokos uždavinys buvo įgyvendintas, tačiau reikėjo labai skubėti, kad viską spėtume atlikti. Kitą kartą tokiai pamokai skirčiau dvi akademines valandas: per pirmąją atliktume bandymus ir parengtume pristatymus, per kitą liktų daugiau laiko pristatymams, vertinimui ir įsivertinimui. Taip pat įtraukčiau ir nemetalų oksidų gavimą, ne vien metalų.
Džiaugiuosi, kad šioje pamokoje buvo pastebėti ir įvertinti tie mokiniai, kurie yra nedrąsūs arba aktyvūs ne ten, kur reikia, ir nedažnai sulaukia pagyrimų. Iš pamokos jie išėjo kaip nugalėtojai, nes juos pastebėjo ir įvertino draugai, o tai kai kada būna svarbiau ir už mokytojo įvertinimą.
Manau, tokiomis pamokomis džiaugiasi ir mokiniai, ir patys mokytojai, deja, pasirengimas joms reikalauja ne tik daug laiko, bet ir materialinių išteklių (skirtukų, emblemų gaminimas ir spausdinimas, popierius plakatams ir kt.). Reikia labai gerai apgalvoti pamokos organizavimą, kad būtų įtrauktas kiekvienas mokinys ir, svarbiausia, kad liktų laiko įvertinti tai, kas buvo nuveikta per pamoką.

Į viršų     Filmuota medžiaga