Pagrindiniai kompetencijų ugdymo aspektaiKompetencijų ugdymo praktika

Chemijos pamokų aprašai su priedais

Fizikiniai ir cheminiai kitimai

Metodinė užduotis

 Remdamiesi visa su pamoka susijusia medžiaga, apmąstykite, aptarkite su kolegomis:

1. Kuo naudingas atsitiktinis skirstymas į grupes? Kokių pavojų tai gali kelti?
2. Kokiu būdu mokytoja siekė, kad mokiniai bendradarbiautų?
3. Kokį metodą taikytumėte rezultatams pristatyti savo pamokoje?
4. Ką pamokoje darytumėte kitaip? Kodėl?
5. Kokią šios pamokos patirtį panaudosite savo darbe?

Mokytojos refleksija

Stengiuosi pamokas priartinti prie gyvenimo, mokinius sudominti chemija, pateikti pavyzdžių iš kasdienio gyvenimo, daug kalbamės apie saugumą. Stengiamės atlikti kuo daugiau bandymų, kad vaikams būtų įdomu ir jie matytų, jog mokykloje naudojamos tokios pat medžiagos kaip ir buityje.
Manau, pamoka pavyko, vaikams patiko dirbti grupėmis, jie gražiai bendradarbiavo, pasidalijo ir puikiai atliko savo pareigas. Mokiniai susidomėję darė praktikos darbą, kai kurie kelis kartus kartojo bandymus, nes labai patiko stebėti pasiūlytus kitimus. Drąsiai atsakinėjo ir pristatinėjo darbą. Manau, klasei pamoka patiko, pavyko pasiekti pamokos uždavinį.
Jei vesčiau kitą tokią arba panašią pamoką, keisčiau tik pasiskirstymą grupėmis – manau, reikia pabendrauti su visais: ir su tais, su kuriais sutari, ir su tais, su kuriais nelabai sutari.
Refleksijai naudojau Spalvotų lapelių metodą. Širdutės formos lapelyje  aštuntokai rašė, kas jiems patiko pamokoje ir pavyko. Lapelyje su telefono piešinuku rašė, kas nepavyko arba ką norėtų keisti. Mes dažnai naudojame šį metodą, ir mokiniai jau yra įpratę. Man tai yra grįžtamoji informacija, aš matau, ką reikia tobulinti, ką keisti ir kitą kartą daryti kitaip.

Į viršų     Filmuota medžiaga