Fizikos pamokų aprašai su priedais
| Klasė | Tema |
| 7 | Kūnų matmenų radimas |
| 7 | Šešėliai ir pusšešėliai |
| 7 | Temperatūra ir jos matavimas |
| 7 | Medžiagų būsenos |
| 8 | Niutono dėsnio taikymas |
| 8 | Kietųjų kūnų slėgis |
| 8 | Kietųjų kūnų slėgis |
Temperatūra ir jos matavimas
Metodinė užduotis
Remdamiesi visa su pamoka susijusia medžiaga, apmąstykite, aptarkite su kolegomis:
- Kurie pamokos momentai aiškiai parodo, kad pamokoje ugdoma mokinių komunikavimo kompetencija?
- Kas rodo, kad darbo poromis metodas pamokoje buvo pasirinktas teisingai?
- Ar mokiniams reikalingas gero darbo pavyzdys. Kas rodo, kad šioje pamokoje jis būtų pravertęs?
- Kurioje pamokos dalyje mokiniai galėjo suprasti, kad jų mokėjimo mokytis kompetencija dar yra tobulintina?
- Kas pamokoje stiprino mokinių mokymosi motyvaciją?






