Pagrindiniai kompetencijų ugdymo aspektaiKompetencijų ugdymo praktika

Fizikos pamokų aprašai su priedais

Temperatūra ir jos matavimas

Metodinė užduotis

Remdamiesi visa su pamoka susijusia medžiaga, apmąstykite, aptarkite su kolegomis:

  1. Kurie pamokos momentai aiškiai parodo, kad pamokoje ugdoma mokinių komunikavimo kompetencija?
  2. Kas rodo, kad darbo poromis metodas pamokoje buvo pasirinktas teisingai?
  3. Ar mokiniams reikalingas gero darbo pavyzdys. Kas rodo, kad šioje pamokoje jis būtų pravertęs?
  4. Kurioje pamokos dalyje mokiniai galėjo suprasti, kad jų mokėjimo mokytis kompetencija dar yra tobulintina?
  5. Kas pamokoje stiprino mokinių mokymosi motyvaciją?
Mokytojo refleksija Pamoka pasisekė. Pamokos pradžioje mokinius sudominau bandymu. Jiems patiko dirbti poromis, buvo aktyvūs, gražiai pasiskirstė pareigomis (vienas ieškojo informacijos internete, kitas – vadovėlyje, pildė lankstinuką). Mokiniai stengėsi parengti kuo vaizdesnį lankstinuką. Supratau, kad daugeliui mokymąsi sužadina darbas kompiuteriu. Atsakydami į klausimą, kas jiems pavyko, nurodė, kad pavyko rasti reikalingos informacijos.

Į viršų     Filmuota medžiaga