Biologijos pamokų aprašai su priedais
Klasė | Tema |
7 | ![]() |
7 | ![]() |
7 | ![]() |
7 | ![]() |
8 | ![]() |
Jutimo organai ir pojūčiai
Mokymo eiga
MOKYMO IR MOKYMOSI EIGA |
||
Mokinių sudominimas, jų patirties išsiaiškinimas, pamokos uždavinio skelbimas | Trukmė | |
1. Mokiniams pasiūloma suvalgyti po skiltelę apelsino. Taip atkreipiamas dėmesys į tai, ko bus mokoma – apie jutimo organus. 2. Pateikiami klausimai: Ką jautėte? Kaip sužinojote, ką valgote?3. Skelbiama pamokos tema ir uždaviniai. 4. Kiekviena grupė iš dėžutės ištraukia kortelę su užrašytu pojūčiu: rega, klausa, skonis, lyta, uoslė – tokie bus grupių pavadinimai šioje pamokoje. |
10 min | |
Mokymo ir mokymosi veikla | Trukmė | |
1. Mokytoja, pasinaudodama pateikties skaidrėmis (1 priedas), mokiniams primena:darbo grupėje taisykles;2. Mokytoja parodo „Minčių žemėlapio“ pavyzdį (2 priedas) ir primena, kaip kurti minčių žemėlapį (3 priedas). 3. Pateikiama užduotis bendradarbiaujančioms grupėms: kiekviena grupė turi sukurti „Minčių žemėlapį“ apie skirtingus pojūčius. Kai dirbdama komanda turi klausimą mokytojui, pakelia kortelę su raudonu klaustuku – taip atkreipia mokytojo dėmesį, bet netrikdo kitų grupių darbo. 4. Grupės pristato sukurtus „Minčių žemėlapius“. 5. Klausydami pristatymų mokiniai užpildo pateiktą lentelę (4 priedas). |
25 min | |
Apibendrinimas: vertinimas, įsivertinimas, refleksija | Trukmė | |
1. Po kiekvienos grupės pristatymo mokytoja ir kitų grupių mokiniai pateikia klausimus:Kaip jums pavyko nubraižyti „Minčių žemėlapį“?2. Grupės įsivertina kiekvieno mokinio indėlį į grupės veiklą naudodamos „Pyrago dalijimo“ metodą. 3. Kiekvienas mokinys įsivertina bendravimo gebėjimus (5 priedas). 4. Klausimai refleksijai: Ko išmokome šioje pamokoje?5. Namų darbų skyrimas. Paimti interviu iš savo namiškių tema „Kaip padeda šioje pamokoje nagrinėtas pojūtis darbe ir buityje“ ir užrašyti tris jų išsakytas mintis. |
10 min | |
Priedai | 1 priedas. Pateiktis „Jutimo organai ir pojūčiai“. 2 priedas. „Minčių žemėlapio“ pavyzdys. 3 priedas. „Minčių žemėlapio“ kūrimas: nuorodos, kaip atlikti užduotį bendradarbiaujančioje grupėje. 4 priedas. Lentelė „Jutimo organai“. 5 priedas. Bendravimo gebėjimų įsivertinimas. 6 priedas. Mokinių veiklos ir darbų pavyzdžiai. |