Pagrindiniai kompetencijų ugdymo aspektaiKompetencijų ugdymo praktika

Biologijos pamokų aprašai su priedais

Jutimo organai ir pojūčiai

Pamokos aprašas

Pamoka Jutimo organai ir pojūčiai vyko 2010 metų balandžio 27 dieną Visagino „Verdenės“ gimnazijos 7 klasėje. Pamoką vedė biologijos vyresnioji mokytoja Jolanta Sadauskienė.
Dirbdami bendradarbiaujančiose grupėse mokiniai mokėsi kurti „Minčių žemėlapius” apie penkis žmogaus pojūčius, paaiškino pojūčių reikšmę. Mokiniai taip pat mokėsi vertinti kitų darbą, įsivertinti savo indėlį į atliktą darbą, stebėti savo mokymosi pažangą.

Mokykla Visagino „Verdenės“ gimnazija
Klasė, dalykas 7 klasė, biologija
Mokytojas Jolanta Sadauskienė
Bendrosios kompetencijos Mokėjimo mokytis:
naudoja nurodytas mokymosi priemones;
įsivertina ir vertina kitų darbą.
Komunikavimo:
pateikia informaciją nurodytomis priemonėmis ir būdais;
geba susitarti, dalijasi idėjomis su kitais.
Asmeninė:
pažįsta savo stipriąsias savybes ir jas tobulina;
didžiuojasi savo pasiekimais;
mokosi valdyti jausmus ir emocijas.
Pasiekimai iš bendrųjų programų Nuostatos
Nevartoti psichiką veikiančių medžiagų.
Gebėjimas
2.6. Apibūdinti nervų sistemos vaidmenį reguliuojant organizmo veiklą [...].
Žinios ir supratimas
2.6.1. Apibūdinti žmogaus [...] jutimo organus.
Pamokos tema Jutimo organai ir pojūčiai
Pamokos uždavinys (-iai) Mokiniai, dirbdami grupėse, naudodamiesi vadovėlio medžiaga ir savo patirtimi:
sukurs „Minčių žemėlapį“ apie vieną iš pojūčių;
nurodys dirgiklį, receptorių, to pojūčio reikšmę žmogaus gyvenime;
pristatys darbą klasei.
Priemonės Balti lapai (A3 formato), spalvoti pieštukai, apelsinai, plastilinas, vadovėliai (Baleišis E., Zdanevičienė V. Bios. Biologijos vadovėlis 7 klasei. II dalis. Vilnius: Briedis, 2008), pateiktis.

Į viršų     Filmuota medžiaga