Pagrindiniai kompetencijų ugdymo aspektaiKompetencijų ugdymo praktika

Biologijos pamokų aprašai su priedais

Jutimo organai ir pojūčiai

Metodinė užduotis

Remdamiesi visa su pamoka susijusia medžiaga, apmąstykite, aptarkite su kolegomis:


1. Kaip siekiama išsikeltų pamokos uždavinių?
2. Kokia veikla skatina mokinius aktyviai dalyvauti pamokoje. Pakomentuokite panaudodami pavyzdžius iš pamokos.
3. Įvardykite pamokoje naudotus metodus ir įvertinkite jų tikslingumą.
4. Ką darytumėte kitaip, jei vestumėte tokią pamoką.

Mokytojos refleksija

Darbas grupėmis šiems mokiniams yra įprasta veikla. Pamokoje darbas vyko jau anksčiau suformuotomis komandomis, todėl jie buvo apsipratę, nekilo problemų ar diskusijų asmeniniais klausimais. Modelį „darbas grupėje, veiklos aptarimas, įsivertinimas“ naudojome jau ne kartą, todėl mokiniai jau moka dirbti grupėmis.
Nors šių mokinių mokymosi motyvacija yra nevienoda, sužadinimas apelsinu pavyko: apelsino kvapas nuteikė visus mokinius pakiliai, darbingai, juos sudomino ir įtraukė į veiklą.
Kitą kartą reikėtų mokiniams išsamiau paaiškinti ir parodyti pavyzdžių, kaip kurti „Minčių žemėlapius“ ir dažniau taikyti šį metodą, nes mokiniams šią užduotį buvo sunku atlikti. Pamokos medžiaga apie jutimo organus ir jų reikšmę organizmui nebuvo sudėtinga, dauguma ją suprato ir teisingai užpildė lentelę.

Į viršų     Filmuota medžiaga