Projektinės veiklos pavyzdžiai
Aš atsakingas už savo rožę – Žemę / gamtos mokslai, kalbos, dorinis ugdymas, menai, informacinės technologijos, technologijos
Metodinė užduotis
Remdamiesi visa su projektu susijusia medžiaga ir savo patirtimi apmąstykite, aptarkite su kolegomis šiuos klausimus:
1. Kaip pamatuoti projekto sėkmę?
1.1. Sunumeruokite pagal svarbą projekto (pateikto leidinyje ar iš savo praktikos) įsivertinimo klausimus, skirtus mokytojo refleksijai.
1.2.Kuriuos klausimus formuluotumėte kitaip? Kaip? Kodėl?
Kaip pamatuoti projekto sėkmę? |
|||
Nr. |
Klausimai |
Šį klausimą formuluočiau taip: |
Kodėl? |
Ar tinkamai aprašyta projekto eiga? | |||
Ar aiškūs, pakankamai detalizuoti uždaviniai? | |||
Ar mokiniai buvo tinkamai pasirengę pasiekti numatytus uždavinius? | |||
Ar tinkamai pasirinkti ištekliai? | |||
Ar projekte iš anksto numatyti vertinimo kriterijai? | |||
Ar vykdyti projektą buvo smagu? | |||
Ar buvo padrąsinti projekto užduotis atliekantys mokiniai? | |||
Ar pasisekė užsirašyti, kas svarbiausia stebint mokinių veiklą? | |||
Ar visiems mokiniams pasisekė baigti projektinę veiklą bent patenkinamai? | |||
Ar vertinant rezultatus numatyta aptarti projekto stiprybes ir trūkumus? | |||
Ar aiškus projekto rezultatų vertinimas? | |||
Ar aiškus projekto tikslas? | |||
Ar numatytas rezultatų aptarimas gali parodyti, ko mokiniai išmoko? |
2.1. Ar taikote projektų metodą? Kodėl?
2.2. Kodėl mokykloje, jūsų nuomone, svarbi projektinė veikla?
2.3. Ką iš pateiktų projektinės veiklos pavyzdžių pritaikytumėte savo praktikoje?
2.4. Ką keistumėte? Kodėl?
3. Pasirinkite vieną kurį trečiame skyriuje aprašytą projektinės veiklos pavyzdį ir jį aptarkite pagal šiuos klausimus:
3.1. Kurios veiklos rodo, kad buvo siekiama integruotai ugdyti mokinių bendrąsias ir dalykines kompetencijas? Pateikite pavyzdžių.
3.2. Kaip šio projekto veikla galėjo padėti mokiniams pritaikyti žinias praktiškai?
3.3. Kokiais būdais mokytojai siekė, kad mokiniai bendradarbiautų, prisiimtų atsakomybę už savo vaidmenis?