Pagrindiniai kompetencijų ugdymo aspektaiKompetencijų ugdymo praktika

Biologijos pamokų aprašai su priedais

Fizinio krūvio poveikis organizmui

Metodinė užduotis

Remdamiesi visa su pamoka susijusia medžiaga, apmąstykite, aptarkite su kolegomis:  

  1. Kokiais būdais šioje pamokoje siekiama motyvuoti mokinius? Ar šie būdai jums atrodo tinkami? Kodėl?
  2. Iš ko galima matyti, kad mokytoja siekia ugdyti bendrąsias ir gamtamokslinę kompetencijas?
  3. Kurie mokytojos sprendimai jums atrodo pagrįsti? Kodėl?
  4. Kurie mokytojos sprendimai jums kelia abejonių? Kodėl?
  5. Kokius tinkamus ir taisytinus aspektus apie vertinimą ir įsivertinimą pastebėjote šioje pamokoje?
  6. Kaip Jūs siūlytumėte tobulinti šią pamoką?
  7. Kokią šios pamokos patirtį taikytumėte savo klasėje? Kodėl?
 

Mokytojos refleksija

Septintos klasės mokiniai yra judrūs ir smalsūs, mėgsta aktyvią veiklą, todėl praktinis darbas – tikrai gera veikla norint juos sudominti. Pasiskirstymas į grupes naudojant vis kitokius spalvingus paveikslėlius taip pat mokiniams labai patinka, smagiai juos nuteikia.
Grupėse mokiniai patys pasiskirstė vaidmenimis, nė vienas neliko be darbo ir prisiėmė darbo dalį pagal savo gebėjimus. Tik draugiškai bendradarbiaudami galėjo užduotį atlikti gerai ir laiku.
Mokiniai visada geriau įsimena tą informaciją, kurią sužino patys ieškodami atsakymų, todėl antros pamokos užduotis juos ir skatino ieškoti informacijos, tartis rašant atsakymus.
Vertindami kitų grupių darbus mokiniai geriau įsimena, mokosi atidumo.
Įsivertinimas ir mokiniui, ir mokytojui parodo mokinio padarytą pažangą. Pats mokinys gali įsivertinti savo indėlį į bendrą darbą. Tai skatina jo aktyvumą, ugdo atsakingumą.

Į viršų     Filmuota medžiaga