Pagrindiniai kompetencijų ugdymo aspektaiKompetencijų ugdymo praktika

Biologijos pamokų aprašai su priedais

Ekosistemų mitybos tinklai

Metodinė užduotis

Remdamiesi visa su pamoka susijusia medžiaga, apmąstykite, aptarkite su kolegomis:
1. Kokiais būdais pamokoje siekiama ugdyti bendrąsias ir dalykines kompetencijas?
2. Kokiais būdais siekiama išsikeltų pamokos uždavinių?
3. Kuo tokia pamoka, kai mokiniai dirba bendradarbiaujančiomis grupėmis, naudinga
mokiniams ir kuo – mokytojui?
4. Kokios, Jūsų nuomone, šios pamokos stiprybės ir silpnybės? Pakomentuokite jas.
5. Ką Jūs darytumėte kitaip? Kodėl?

Mokytojos refleksija

Šios pamokos vyko su vidutinio pasirengimo mokiniais, bet visi dirbo labai aktyviai, tinkamai pasiskirstė pareigomis, nes jau buvo ne kartą dirbę grupėmis (vieni ieškojo informacijos internete, kiti – žinynuose, vadovėlyje, dar kiti pildė lenteles). Mokiniai labai stengėsi ir su džiaugsmu kūrė ekosistemų mitybos tinklus. Kai kuriose grupėse mokiniai, gebantys gražiai piešti, nupiešė augalus ir gyvūnus, kurių paveikslėlių neturėjo. Ekosistemų mitybos tinklus pristatė klasės draugams, atsakė į kitų grupių pateiktus klausimus, objektyviai vertino vieni kitų darbus. Atsiliepimų lapuose pagyrė draugus ir pateikė konstruktyvių patarimų.

Į viršų     Filmuota medžiaga