Projektinės veiklos pavyzdžiai
Tvarkingi vadovėliai / biologija, lietuvių kalba, informacinės technologijos, matematika
Metodinė užduotis
Remdamiesi visa su projektu susijusia medžiaga ir savo patirtimi apmąstykite, aptarkite su kolegomis šiuos klausimus:
1. Kaip pamatuoti projekto sėkmę?
1.1. Sunumeruokite pagal svarbą projekto (pateikto leidinyje ar iš savo praktikos) įsivertinimo klausimus, skirtus mokytojo refleksijai.
1.2. Kuriuos klausimus formuluotumėte kitaip? Kaip? Kodėl?
Kaip pamatuoti projekto sėkmę? |
|||
Nr. |
Klausimai |
Šį klausimą formuluočiau taip: |
Kodėl? |
Ar tinkamas projekto eigos aprašymas? | |||
Ar uždaviniai aiškūs, pakankamai detalizuoti? | |||
Ar mokiniai buvo tinkamai pasirengę pasiekti numatytus uždavinius? | |||
Ar tinkamai pasirinkti ištekliai? | |||
Ar iš anksto numatyti vertinimo kriterijai? | |||
Ar buvo smagu? | |||
Ar projekto vykdymo metu padrąsinote užduotis atliekančius mokinius? | |||
Ar pasisekė užsirašyti, kas svarbiausia stebint mokinių veiklą? | |||
Ar visiems mokiniams pasisekė baigti projektinę veiklą bent patenkinamai? | |||
Ar vertindami aptarėte projektinio darbo stiprybes ir silpnąsias vietas, ar tik surašėte pažymius? | |||
Ar aiškus projekto rezultatų vertinimas? | |||
Ar jums aiškus projekto tikslas? | |||
Ar aptarimas parodė, ko mokiniai išmoko? |
2.1. Ar savo praktikoje taikote projektų metodą? Kodėl?3. Pasirinkite vieną kurį skyriuje aprašyto projekto etapą ir jį aptarkite pagal šiuos klausimus:
2.2. Kodėl mokykloje, jūsų nuomone, svarbi projektinė veikla?
2.3. Ką iš pateiktų projektinės veiklos pavyzdžių pritaikytumėte savo praktikoje?
2.4. Ką keistumėte? Kodėl?
3.1. Kurios etapo veiklos rodo, kad numatoma integruotai ugdyti bendrąsias ir dalykines mokinių kompetencijas? Pateikite pavyzdžių.
3.2. Kaip ši veikla galėtų padėti mokiniams pritaikyti žinias praktiškai?
3.3. Kokiu būdu mokytoja siekė, kad mokiniai bendradarbiautų, prisiimtų atsakomybę už savo vaidmenis?
3.4. Įvardykite bent du projekto veiklos momentus, kai mokiniams teikiama veiksminga grįžtamoji informacija, sudaroma galimybė pasitikrinti, ar teisingu keliu einama planuojant projekto veiklas?
3.5. Kurie projekte naudoti įsivertinimo, refleksijos metodai, jūsų nuomone, buvo veiksmingiausi? Kodėl?