Pagrindiniai kompetencijų ugdymo aspektaiKompetencijų ugdymo praktika

Projektinės veiklos pavyzdžiai

Siūlų ir skiaučių fantazijos / technologijos, lietuvių kalba, informacinės technologijos, dailė

Metodinė užduotis

Remdamiesi visa su projektu susijusia medžiaga ir savo patirtimi apmąstykite, aptarkite su kolegomis šiuos klausimus:
1. Kaip pamatuoti projekto sėkmę?
1.1. Sunumeruokite pagal svarbą projekto (pateikto leidinyje ar iš savo  praktikos)  įsivertinimo klausimus, skirtus mokytojo refleksijai.
1.2. Kuriuos klausimus formuluotumėte kitaip? Kaip? Kodėl?
 

Kaip pamatuoti projekto sėkmę?

Nr.

Klausimai

Šį klausimą formuluočiau taip:

Kodėl?

Ar tinkamai aprašyta projekto eiga?
Ar uždaviniai aiškūs, pakankamai detalizuoti?
Ar mokiniai tinkamai pasirengę pasiekti numatytus uždavinius?
Ar tinkamai pasirinkti ištekliai?
Ar numatyti projekto vertinimo kriterijai?
Ar buvo smagu?
Ar projekto vykdymo metu padrąsinote užduotis atliekančius mokinius?
Ar pasisekė užsirašyti, kas svarbiausia stebint mokinių veiklą?
Ar visiems mokiniams pasisekė baigti projektinę veiklą bent patenkinamai?
Ar vertindami aptarėte projektinio darbo stiprybes ir silpnąsias vietas, o ne tik surašėte pažymius?
Ar aiškus projekto rezultatų vertinimas?
Ar jums aiškus projekto tikslas?
Ar aptarimas parodė, ko mokiniai išmoko?
  2. Atsakykite į klausimus:
2.1. Ar savo praktikoje taikote projektų metodą? Kodėl?
2.2. Kodėl mokykloje, jūsų nuomone, svarbi projektinė veikla?
2.3. Ką iš pateiktų projektinės veiklos pavyzdžių pritaikytumėte savo praktikoje?
2.4. Ką keistumėte? Kodėl?
3. Pasirinkite vieną kurią skyriuje aprašytą projektinės veiklos pamoką ir ją aptarkite pagal šiuos klausimus:
3.1. Kurios pamokos veiklos rodo, kad integruotai ugdomos bendrosios ir dalykinės mokinių kompetencijos? Pateikite pavyzdžių.
3.2. Kaip ši pamoka padeda mokiniams pritaikyti žinias praktiškai?
3.3. Kokiu būdu mokytoja siekė, kad mokiniai bendradarbiautų, prisiimtų atsakomybę už savo vaidmenis?
3.4. Įvardykite bent du pamokos momentus, kai mokiniams teikiama veiksminga grįžtamoji informacija, sudaroma galimybė pasitikrinti, ar teisingu keliu einama planuojant projekto veiklas?
3.5. Kurie pamokoje naudoti įsivertinimo, refleksijos metodai, jūsų nuomone, buvo veiksmingiausi?  Kodėl?

Į viršų     Filmuota medžiaga