Pagrindiniai kompetencijų ugdymo aspektaiKompetencijų ugdymo praktika

Projektinės veiklos pavyzdžiai

Sedos ežero tyrimas / gamtos mokslai, informacinės technologijos

Metodinė užduotis

Remdamiesi visa su projektu susijusia medžiaga ir savo patirtimi apmąstykite, aptarkite su kolegomis šiuos klausimus:
1. Kaip pamatuoti projekto sėkmę?
1.1. Sunumeruokite pagal svarbą projekto (pateikto leidinyje ar iš savo praktikos) įsivertinimo klausimus, skirtus mokytojo refleksijai.
1.2. Kuriuos klausimus formuluotumėte kitaip?  Kaip? Kodėl?
 

Kaip pamatuoti projekto sėkmę?

Nr.

Klausimai

Šį klausimą formuluočiau taip:

Kodėl?

Ar tinkamas projekto eigos aprašymas?
Ar uždaviniai aiškūs, pakankamai detalizuoti?
Ar mokiniai buvo pasirengę pasiekti numatytus uždavinius?
Ar tinkamai pasirinkti ištekliai?
Ar vertinimo kriterijai buvo numatyti projekto pradžioje? Ar jie tiko projekto rezultatams vertinti?
Ar buvo smagu?
Ar projekto užduotis atliekantys mokiniai buvo drąsinami?
Ar pasisekė užsirašyti, kas svarbiausia stebint mokinių veiklą?
Ar visiems mokiniams pasisekė baigti projektinę veiklą bent patenkinamai?
Ar vertinant buvo aptartos projektinio darbo stiprybės ir trūkumai, ar tik surašyti pažymiai?
Ar aiškus projekto rezultatų vertinimas?
Ar jums aiškus projekto tikslas?
Ar aptarimas parodė, ko mokiniai išmoko?
  2. Atsakykite į klausimus:
2.1. Ar savo praktikoje taikote projektų metodą? Kodėl?
2.2. Kodėl mokykloje, jūsų nuomone, svarbi projektinė veikla?
2.3. Ką iš pateiktų projektinės veiklos pavyzdžių pritaikytumėte savo praktikoje?
2.4. Ką keistumėte? Kodėl?
3. Aptarkite projektinės veiklos pamoką pagal šiuos klausimus:
3.1. Kurios pamokos veiklos rodo, kad integruotai ugdomos bendrosios ir dalykinės mokinių kompetencijos? Pateikite pavyzdžių.
3.2. Kaip ši pamoka padeda mokiniams pritaikyti žinias praktiškai?
3.3. Kokiu būdu mokytoja siekė, kad mokiniai bendradarbiautų, prisiimtų atsakomybę už savo vaidmenis?
3.4. Įvardykite bent du pamokos momentus, kai mokiniams teikiama veiksminga grįžtamoji informacija, sudaroma galimybė pasitikrinti, ar teisingu keliu einama planuojant projekto veiklas?
3.5. Kurie pamokoje naudoti įsivertinimo, refleksijos metodai, jūsų nuomone, buvo veiksmingi?  Kodėl?

Į viršų     Filmuota medžiaga