Biologijos pamokų aprašai su priedais
Klasė | Tema |
7 | ![]() |
7 | ![]() |
7 | ![]() |
7 | ![]() |
8 | ![]() |
Subalansuotos mitybos principai
Pamokos aprašas
Biologijos pamoka Subalansuotos mitybos principai vyko 2011 metų vasario 2 dieną Visagino „Verdenės“ gimnazijos 7 klasėje. Pamoką vedė biologijos vyresnioji mokytoja Jolanta Sadauskienė.
Šios pamokos nauja medžiaga buvo pateikta taikant „Įtraukiamosios paskaitos“ metodą.
Pamokoje mokiniai, dirbdami poromis, atliko įvairias kūrybines užduotis. Kiekviena pora savo darbą pristatė ir įsivertino.
Mokiniai prašė mokytojos pagalbos naudodami „raudoną klaustuką“.
Mokykla | Visagino „Verdenės“ gimnazija |
Klasė, dalykas | 7 klasė, biologija |
Mokytojas | Jolanta Sadauskienė |
Bendrosios kompetencijos | Iniciatyvumo ir kūrybingumo: aktyviai ir kūrybiškai veikia. Komunikavimo: komunikuodami atsižvelgia į tikslą; perteikia informaciją nurodytais būdais. Socialinė: ieško pagalbos, padeda kitiems; atsakingai veikia, siekdami bendrų tikslų. Asmeninė: pasitiki savo jėgomis. |
Pasiekimai iš bendrųjų programų | Nuostatos Suvokti subalansuotos mitybos reikšmę. Gebėjimai 2.4. Remiantis žiniomis apie medžiagų ir energijos apykaitą paaiškinti, kaip subalansuota mityba padeda žmogui išsaugoti sveikatą. Žinios ir supratimas 2.4.2. Paaiškinti subalansuotos mitybos esmę ir pateikti pavyzdžių, kaip, nesilaikant tokios mitybos principų, sutrinka sveikata (pvz., nutunkama, susergama anoreksija). |
Pamokos tema | Subalansuotos mitybos principai |
Pamokos uždavinys (-iai) | Remdamiesi savo patirtimi ir vadovėlio medžiaga: išsiaiškinsime subalansuotos mitybos principus; nurodysime tris sveikos mitybos privalumus ir du netinkamos mitybos padarinius. |
Priemonės | Pateiktis, multimedija projektorius, mokinių darbo lapų šablonai, lapai su užduotimis. |