Pagrindiniai kompetencijų ugdymo aspektaiKompetencijų ugdymo praktika

Gamta ir žmogus pamokų aprašai su priedais

Rūgštys

Metodinė užduotis

Remdamiesi visa su pamoka susijusia medžiaga, apmąstykite, aptarkite su kolegomis:

1. Nurodykite keletą momentų, kurie rodo, kad mokiniai šioje pamokoje galės pagilinti pamokos apraše nurodytas bendrąsias kompetencijas.
2. Kodėl galima teigti, kad šioje pamokoje mokiniai plėtojo gamtamokslinę kompetenciją?
3. Kaip mokytoja siekia, kad kiekvienas mokinys aktyviai dalyvautų pamokoje?
4. Kokias priemones mokytoja naudoja, kad suburtų grupę bendram darbui?
5. Ką iš šios pamokos norėtumėte panaudoti savo pamokose? Kodėl?

Mokytojos refleksija

Šiuos mokinius mokau nuo 5 klasės. Vaikai aktyvūs, kūrybingi, išmoningi, judrūs, jei veikla jiems patinka, ją atlieka noriai. Klasėje mokosi 32 mokiniai: tarp jų yra ir labai motyvuotų, ir visai silpnų, todėl dirbdami mišriomis grupėmis padeda vieni kitiems. Mokiniai patys pademonstravo bandymą, kaip galima atpažinti rūgštis naudojant raudongūžį kopūstą. Pamokose mokiniai laikosi susitarimų pasiskirstant grupėmis, vertina ir įsivertina savo pažangą, tai daro sąžiningai, kartais net per griežtai. Mokiniai nebijo kalbėti, net konkuruoja, kuris pristatys darbą, pamokose jaučiasi laisvai

Į viršų     Filmuota medžiaga