Refleksijos įrankis
Mokėjimo mokytis refleksijos įrankio paskirtis – padėti
mokiniams apmąstyti savo mokymąsi, suprasti, kaip, kada ir ką išmoko,
įvertinti padarytą pažangą, mokymosi įpročius, asmenines savybes ir
pasiektus rezultatus, numatyti, ką reikėtų keisti, kad geriau sektųsi
mokytis.
Refleksijos įrankį sudaro šeši mokymosi objektai (MO), skirti 5–8 kl.
mokiniams: dienoraštis, interviu, komiksas, minčių žemėlapis, istorija
ir rašinys.
Pasirenkant MO vertėtų atsižvelgti į mokinių patirtį ir gebėjimus,
mėgstamas veiklas, mokinio mokymosi stilių.
5-8 klasės
Refleksijos įrankio panaudojimo metodinės rekomendacijos:
5-8 klasės
Refleksijos įrankio panaudojimo metodinės rekomendacijos: